Wykład "Wyzwania, korzyści i zagrożenia dla przyszłości – rozwój nowych technologii"

prof. dr hab. Anna Karwińska, Instytut Politologii, Socjologii i Filozofii, Uniwersytet Ekonomicznego w Krakowie

 

Najważniejsze zagadnienia:

  • rozwój technologiczny, a zmiany społeczne,
  • przełomowe technologie – dorobek społeczeństwa,
  • nowe technologie – korzyści i wyzwanie,
  • ślady zostawiane w Internecie.

Wykład "Widoczność i bezpieczeństwo w Internecie – fake newsy"

dr Iryna Manczak, Katedra Handlu i Instytucji Rynkowych, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

 

Najważniejsze zagadnienia:

  • fake newsy – czym są i po co się je tworzy?
  • dezinformacja – definicja i przejawy,
  • stres informacyjny,
  • deepfake – zmanipulowane treści.

Wykład "Mega-trendy technologiczne i ich wpływ na edukację"

prof. dr hab. Jarosław Górniak, Prorektor ds. Rozwoju, Uniwersytet Jagielloński

 

Najważniejsze zagadnienia:

  • mega trendy technologiczne – czym są i co je kształtuje?
  • technologiczny rozwój społeczny – przebieg,
  • czwarta rewolucja przemysłowa,
  • konsekwencje innowacji w przemyśle transportowym.

Scenariusz lekcji "Technologie przyszłości"

Maria Bajak, Katedra Marketingu, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

 dr Norbert Laurisz, Katedra Zarządzania Organizacjami Publicznymi, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

 dr Iryna Manczak, Katedra Handlu i Instytucji Rynkowych, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

 

Najważniejsze zagadnienia:

  • dynamiczny rozwój technologii cyfrowych,
  • zmiany w zakresie ekonomii i gospodarki,
  • zmiany na rynku pracy,
  • blaski i cienie rozwoju technologii.

Scenariusz lekcji "Cyfrowy marketing i sprzedaż"

Anna Mirzyńska, Kamila Pilch, Katedra Zarządzania Organizacjami Publicznymi, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

dr Katarzyna SanakKosmowska, Katedra Marketingu, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

 

Najważniejsze zagadnienia:

  • definicje marketingu i komunikacji marketingowej,
  • przegląd wybranych narzędzi marketingu cyfrowego,
  • personalizacja,
  • sposoby wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu,
  • etyczne dylematy współczesnego marketingu.

Scenariusz lekcji "Widoczność i bezpieczeństwo w Internecie"

Maria Bajak i dr Katarzyna SanakKosmowska, Katedra Marketingu, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

dr Iryna Manczak, Katedra Handlu i Instytucji Rynkowych, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

 

Najważniejsze zagadnienia:

  • bezpieczeństwo danych osobowych w internecie,
  • fact checking,
  • narzędzia manipulacji online,
  • cyberprzestępstwa.

Zobacz inne działy

Krytyczne myślenie

zobacz więcej

Kreatywność

zobacz więcej

Umiejętność pracy zespołowej

zobacz więcej
Skip to content